piotrek_os, bardziej chodziło mi o pomysł kolegi bo u Ciebie nie ma ciecia i gięcia
ja to zrobiłem bezinwazyjnie.....na oko tylko wyglada jak śmietnik ale w 100% spełnia swoje zadanie, bo nie lubie kabli itd latajacych po aucie :diabelski_usmiech
Mam Turbo Arl ustawione na 174 KM. Turbo takie wydaje pohukiwanie. Jak Arl bylo ustawione na 150 KM to było ok. Na jaki maks mozna by ustawic turbo ,zeby nie pohukiwało?
Od czego zalezy ,ze turbo pohukuje. Sprężarka na pewno jest sprawna
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Mam Turbo Arl ustawione na 174 KM. Turbo takie wydaje pohukiwanie. Jak Arl bylo ustawione na 150 KM to było ok. Na jaki maks mozna by ustawic turbo ,zeby nie pohukiwało?
Od czego zalezy ,ze turbo pohukuje. Sprężarka na pewno jest sprawna
być moze jakaś nieszczelnosc w układzie albo jak jest zimno bedzie je słychać, generalnie sie nie przejmuj jezeli nie widzisz niebieskiego dymu w lusterku to jest ok chyba ze wyje jak stara krowa to wtedy jest sie czym martwić :P
Układ szczelny sprawdzono testowano w Jettronicku turbo ma wyminione sterowanie łopatkami. To sie nie nagle pojawiło tylko po zmianie ze 150 na 168 KM . Aktualnie mam 174.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Układ szczelny sprawdzono testowano w Jettronicku turbo ma wyminione sterowanie łopatkami. To sie nie nagle pojawiło tylko po zmianie ze 150 na 168 KM . Aktualnie mam 174.
ja miałem tak samo na serii, w serii 140KM i turbo chodziło cichutko, następnie wirus na 170KM i natychmiast sowa, być może większe ciśnienie na turbinie i stąd efekty dzwiękowe :szeroki_usmiech
Komentarz